George med Liemannen bakom axeln

Bionic Man 2.0

Posted in survivaL by georgeschottl on september 11, 2014

Nu har jag ytterligare utvecklats i riktningen mot den ultimqta Bionic Man! Nu har ytterligare *avancerad* teknik blivit inmonterat i denna läckra och fulländade kropp, jag har fått en ny dräneringsslang inmonterad i min högra lunga!

Så, för att rekapitulera, jag har en nyutvecklad Powerport inne i min högra axel som Port a Cath, jag har en permanent inopererad drän i min buk så att jag som högteknologisk husägare vattna min (eller andras ) gräsmattor vid behov. (Detta är alltså en av mina superkrafter). Nu har jag fått en permanent inopererad drän i min högra lunga för att kunna vattna de högt placerade krukväxterna som behöver extra näringsrik vätska med ett fåtal cancerceller i!

Frågan är hur mycket teknik behövs det för att bli definierad som cybernetisk, jag tror att det enda som saknas just nu är en permanent inoperarad Wifi-koppling för att bli fullkomlig och en riktig Bionic Man 2.0!

Självklart är man orolig och funderar på framtiden när buken töms på mellan 6 till 12 liter, men mitt hat gentemot cancern är kraftfullt, det hatet är lika starkt, lika lysande och lika kraftfullt som kärleken till min fru Sara och min lilla dotter Freya som snart fyller fyra år. Stark hat mot cancern, stark kärlek till de mina och livet!

Som vanligt gäller detta, INGET får ned mig på knä, INGET!

George

19 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sussi said, on september 11, 2014 at 21:29

    Du är otrolig, den vilja o styrka du har är enastående. Fortsätt kämpa. Kramar till er alla tre.

  2. Gurra said, on september 11, 2014 at 21:41

    Härlig humor där! Din inställning har hela tiden varit din starkaste sida!

  3. Anna Wihlborg said, on september 11, 2014 at 21:42

    Kära George! Du är coolast i stan och din vilja att leva och ditt konstanta kämpande för att överleva inspirerar och skänker oerhörd glädje och kraft åt mig som följer din resa!!

  4. irene.orrenskog@hotmail.com said, on september 11, 2014 at 21:54

    Haha, heja, heja!!!

  5. Britt Skoog said, on september 11, 2014 at 22:31

    Snälla George, vattna inte något varken ute eller inne med din kraft. Då kommer det att växa så jorden tippar över ända. Ta vara på dej!

  6. Karin said, on september 11, 2014 at 22:32

    Det finns inga ord för din styrka att kämpa mot denna skitsjukdom. Din dotter kommer alltid att ha dig i sitt hjärta, sin hjälte. Du är en hjälte som hjälpt så många andra. Stor kram till dig och din familj.

  7. Andy said, on september 11, 2014 at 23:17

    next could be high-tech vibrator to place where you choose that activates automatically when using the other superpowers!

  8. ulla said, on september 11, 2014 at 23:22

    Du är otrolig…önskar Dig och familjen mååånga dagar tillsammans…följer Dig med stor beundran från Sthlm

  9. Bibbi said, on september 11, 2014 at 23:38

    Fullkomligt älskar Din humor, men Du, visst har något eller rättare sagt någon fått ner Dig på knä. Din fru!!!! Stor kram till er allihop.

  10. Maria said, on september 12, 2014 at 08:12

    Helt otroligt vilken styrka du har!!

  11. Ingrid Björklund said, on september 12, 2014 at 11:14

    Vår hjälte❤ ! Undrar när du blir självlysande❤ !

  12. anjolina17 said, on september 12, 2014 at 12:09

    Ursäkta språket – men hur i helvete kan man vara så rolig när man är så sjuk? Kändes märkligt att skratta högt för sig själv när man läste detta! Vilket psyke du måste ha! Otroligt!🙂

    • benita said, on september 12, 2014 at 17:55

      jag instämmer..George är otrolig🙂

  13. Lova said, on september 12, 2014 at 15:44

    Great guy!

  14. tiptip said, on september 12, 2014 at 15:50

    Du är bäst darling. haha. så praktiskt med alla fiffiga grejer. och ja självklart wifi. vad väntar de på?

  15. Ewa Larsson said, on september 12, 2014 at 19:18

    Härligt uppe på banan igen. så skönt att det mesta går att fixa.Järnviljan gör också sitt till. Kram till er alla tre + Ewok. Hon märker säkert när det inte är bra. God bättring befalls eller hur?

  16. Åsa Lindberg said, on september 12, 2014 at 22:51

    Du är fanimej makalös, vilken styrka och envishet! Kramar till hela fantastiska familjen🙂

  17. Caroline said, on september 12, 2014 at 22:59

    Coolt! O hoppas p det bästa resultat av vätskeundersökningen. Att sen Freya hunnit bli så stor känns helt overkligt, tiden går verkligen fort. Bjud gärna på en bild om det faller på!
    Kramar till er alla

  18. Gitte said, on september 16, 2014 at 16:40

    Bravo George vilken superman du är.


Kommentera

