George med Liemannen bakom axeln

Våld är den odugliges sista utväg!

Posted in survivaL by georgeschottl on januari 13, 2014

Men ack vad jag vill slå dem!

Det har nu under julen kommit fram att personer (förbannade djävla svin) utgett sig för att hjälpa en cancersjuk mamma med barn. För att bättra svindleriet har de sedan informerat att mamman avlidit i sin cancer på Julafton med sitt barn i famnen!

Därefter har de bett om pengar till barnet eller barnen…. Tack och lov eller tyvärr har det aldrig funnits cancersjuk mamma med barn där mamman avlidit under julen!

Detta är rent hittepå utav bedragare utan själ eller moral! Jag önskar att INGEN skulle drabbas utav cancer men i detta fallet är jag tveksam om inte dessa förbannade bedragare inte borde drabbas av det helvetet som just nu tar mitt liv!

Så otroligt uselt att försöka tjäna pengar på ärliga och goda människors välvilja och önskan att hjälpa till!

Vi  inom Lungcancerförbundet Stödet råkade nyligen ut för en person som ville hjälpa till med vårt arbete med att stötta och hjälpa Patienter! Vi fick precis i rätt tid inför om att personen inte var ärlig och att han hade bedrägeri planer i sinnet…

Varför finns det sådana monster som lurar och försöker tjäna en slant på oss sjuka, är det för att vi blir naiva?

George

 

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Christina said, on januari 13, 2014 at 14:29

    Kan bara hålla med dig…. Detta var det sjukaste jag läst på länge…Jag menar.. hur i hela friden kan man hitta på cancer?? Hur kan man överhuvudtaget hitta på att någon drabbats av denna djävulskt hemska vidriga sjukdom som förstör för så många. Man gör bara inte så… och för egen vinnings skull…. Det är helt sjukt… Som den dagen jag satt i vårt fikarum på jobb och en kollega beklagade sig över någon och högt sa att jag önskar att den personen får cancer och dör. Då hade Malin nyss gått bort och jag hade precis börjat jobba igen och fick fullständigt psykbryt… Hur f-n kan man bara säga så och f-n kunde hon säga så när jag satt där. Idag har personen ifråga bett om ursäkt men jag kommer aldrig någonsin att helt kunna förlåta för det gjorde något så fruktansvärt ont. Eller som en annan som sa då Malin gått bort att jag vet hur det känns för jag har nyss avlivat min hund…. Ghaaaaaaaaaaa…. Så hon jämförde min dotter med sin hund??? Jag älskar djur och är världens djurvän men att jämföra min dotter med sin hund blev bara för mycket… Såå.. Nu fick jag kräkt av mig lite också.. Stor kram till dig du fantastiska kämpe!!! <3<3<3

  2. Lena Moberg said, on januari 13, 2014 at 14:40

    Man tror inte de är sant ….mänskor som gör såhär är sjuka ! De är ju fruktansvärt . De finns tyvärr så många mänskor som saknar empati ! Kämpa på du gör ju att många orkar ! Lena

  3. Malin Ankardal said, on januari 13, 2014 at 19:43

    Vet inte vad man ska säga. Det är på samma nivå som att råna pensionärer! Vidrigt avskum är vad det är!

  4. Maria said, on januari 13, 2014 at 20:17

    Tyvärr bara att hålla med-det finns så många som verkar vara så eländigt tomma elaka människor!! Svårt att förstå hur de tänker….

  5. Caroline said, on januari 13, 2014 at 22:54

    Instämmer helt! Skönt att inget barn blev moderlöst men känner mig lurad som gick på storyn o fick ont i hjärtat i juletid.
    Hur har du det nu på dagarna? Tömning på agendan?

  6. Anne-Marie Klevebäck said, on januari 13, 2014 at 23:08

    Fy fasen så djä..a ruttet! Hur har du det själv? Har du fått hjälp med vätskan i magen? Styrkekramar i massor.

  7. Ingrid Björklund said, on januari 15, 2014 at 22:18

    Omänskligt! Men ganska vanligt i dagens samhälle finns inte mycket empati!!! KRAM!


Kommentera

