George med Liemannen bakom axeln

Årets Lungcancerdag. Den 5:e November på Oscarsteatern i Stockholm

Posted in survivaL by georgeschottl on oktober 23, 2013

Så, nu är det verkligen dags igen, för aktiviteterna på Lungcancerdagen 2013!

Som vanligt blir det på Oscarsteatern i Stockholm, bra och intressanta föreläsare kommer att vara på scenen, likaså vår hjälte Tommy Björk som har utvecklat och förvandlat Lungcancerförbundet till en oerhört effektiv Lobbyorganisation med målet att hjälpa alla lungcancerpatienter i Sverige!

Kom ihåg att Stödets medlemmar bjuds på fri lunch innan mötet och att alla som kommer dit får en väldigt trevlig och intressant dag med fina möten och gott kaffe!

Klicka på länken här nedan för info om dagen och för att anmäla Er att ni kommer!

Lungcancerdagen 2013 inbjudan

Lungcancerdagen 2013 folder-TRYCK (3)

George

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Caroline said, on oktober 24, 2013 at 22:03

    O vän av ordning undrar ju hur du mår? Ok hoppas jag!
    Kram på er!

  2. Lena Sjöström said, on oktober 31, 2013 at 09:54

    Hur gör jag för att komma i kontakt med Dig? Min make har liknande inkräktare i son kropp.

    • georgeschottl said, on oktober 31, 2013 at 13:36

      Hej Lena !
      Jag har skickat mitt nummer till dig så att du kan slå mig en signal.
      Kram
      George

  3. Martin said, on november 25, 2013 at 06:44

    Hej George! Har läst de senaste månadernas blogginlägg och din ”Vem är jag”-sid = fascinerande historia! Och hoppgivande för alla de som får denna dödsdom över sig. Din styrka imponerar, och även hur du sakligt och rakryggat kritiserar dem som kort och gott förtjänar att kritiseras. En av dem som dragbas av cancer är tyvärr min fru, som vid alltför ung ålder och för lite mer än ett halvår sedan drabbades av spridd lungcancer, fas 4. Vi bor och får vård i USA, men funderar lite emellanåt på att bege oss hem till Skåneland. Vi är dock lite osäker över tillgången i Sverige på de senaste lungcancer-medicinerna (i clinical trials), och försöker komma i kontakt med läkare i Malmö/Lund som kanske kan veta mer. Har du möjligen någon kontakt/namn som du skulle vilja dela med dig av…?
    Bästa hälsningar,
    Martin

    • georgeschottl said, on november 25, 2013 at 12:17

      Hej på Er och jag beklagar Er situation, jag kommer att svara på Era frågor över er privata mail!
      med önskningar om en mild men botande behandling!
      George


Kommentera

