George med Liemannen bakom axeln

OK, jag gör som Ni säger, här kommer ett konto

Posted in survivaL by georgeschottl on mars 20, 2013

Jag har blivit lätt grillad över min syn och envishet på att det finns människor som behöver hjälp mer än vad vi behöver.

Nu följer jag era önskemål och lämnar ett kontonummer.

Numret är följande : bankgiro 5347-9499
OCR-nummer är 4879353300  (om ej OCR anges fungerar det inte att sätta in något)

 

George

 

19 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anneli said, on mars 20, 2013 at 08:43

    Bra gjort George, du har gett oss så mycket, är inget fel med att ta emot hjälp om människor vill ge er det! All kärlek till dej och dina kära❤ Anneli

  2. Ewa Larsson said, on mars 20, 2013 at 08:59

    Vad klok du är.

  3. Maria, en bloggföljare said, on mars 20, 2013 at 09:31

    Rätt beslut! Jag känner dig inte men känner så för dig och din familj. Håller tummarna på att du ska må bättre snart!

  4. Lotta said, on mars 20, 2013 at 09:43

    Bra där! Kramar till dig och din familj.

  5. Mia said, on mars 20, 2013 at 09:52

    Bra gjort!

  6. Anna-Carin said, on mars 20, 2013 at 11:21

    Låter förnuftigt George, många tankar till hela familjen❤

  7. Linda said, on mars 20, 2013 at 17:21

    satt in en liten peng….

  8. Anne-Marie Klevebäck said, on mars 20, 2013 at 18:59

    Ta emot den hjälp som människor vill ge. Du har själv hjälpt så många med att bara vara du och peppa oss andra. Kramar och hoppfullhet
    Ammi

  9. Linda said, on mars 20, 2013 at 19:54

    Skriver som de andra. Hade du gett ut en bok hade jag köpt den. Nu skänker jag pengar för att läsa dina texter på en blogg. Om du hade sålt en krönika till en tidning hade du fått betalt. Här får vi läsa dina krönikor hela tiden gratis. Vil verkligen bidraga till dig..till din dotter

  10. En Anna said, on mars 20, 2013 at 20:28

    Du, jag lovar att jag skänker pengar till andra goda ändamål också, forskning, vårdbehövande i fattiga länder (Watsi!) och en del mer! Och nu vill jag få ge en slant till dig. Tack för att du låter oss göra det! Och jag hoppas innerligt att du snart mår lite (mycket!) bättre!

  11. Mia said, on mars 20, 2013 at 22:29

    Nu har jag satt in en liten slant och hoppas på att många bäckar små…. ska kunna underlätta vardagen för er litegrann. Har följt din resa ända sedan Himlen kan vänta och berörs av din styrka, värme och kärlek till så många människor och till livet.

  12. Helene Liberth said, on mars 21, 2013 at 11:32

    Bra beslut! Se det som ”Blogg on demand”!

  13. Jessica said, on mars 21, 2013 at 20:16

    Bra beslut!! Ni är värda all hjälp ni kan få i er situation. Ni kämpar
    varje dag så jag hoppas att ett bidrag som jag och många andra sätter
    in på Bg kan bidra till något ”litet” positivt för er. KRAM

  14. Marcus Cerbach said, on mars 21, 2013 at 23:09

    Hej George,

    gillar din kämparglöd skarpt o tror på dig ska du veta! Angående konto biten så gjorde min syster (Blogg: Tillsammans är vi starka) så att hon startade en insamling via Cancerfonden där allt sköts o alla ser vad som kommer in o vem som donerat o det hjälper ju alla med denna hemska sjukdom.
    Lycka till i kampen du är inte ensam! / Marcus

    • Mia said, on mars 22, 2013 at 06:29

      George har redan en insamling via Cancerfonden!🙂

      • georgeschottl said, on mars 22, 2013 at 08:52

        Bra Maria att du nämner det,
        Insamlingen till Cancerfonden avslutades för två år sedan, jag har kvar länken om det är någon som vill skänka en slant till Cancerfonden, kom ihåg att det inte längre är kopplat till min insamling. Alltså hälsningar och meddelanden syns inte utan pengarna går direkt till grundforskningen för att stävja cancer.

  15. Plättan said, on mars 22, 2013 at 10:19

    George, jag har följt dig ända sen dokumentären ”himlen kan vänta” och jag har aldrig gjort några inlägg här tidigare. Jag beundrar människor som gör skillnad och du är precis så beundransvärd. Jag tackar Dig För allt Du är och Hoppas mitt bidrag tillsammans med alla andras kan ge Er tillvaro en liten guldkant för de är de minsta vi kan göra. Kramar om

  16. Irene said, on mars 22, 2013 at 20:52

    Nu är det ju så, att denna länk är för de som speciellt vill ge George o hans familj en guldkant på vardagen!Jag själv (o många med mig) skänker regelbundet till Cancerfonden o andra organisationer. Det ena utesluter inte det andra, och det var inte George själv som startade detta….läs bakåt om ni funderar.Den som känner att h*n vill ge….gör det….den som vill ge till Cancerfonden gör det….den som inte vill ge alls gör inte det!!!Hoppas det går framåt nu George….kram Irene

  17. Kim said, on mars 25, 2013 at 08:36

    Satte in en liten peng! Många bäckar små!🙂


Kommentera

