George med Liemannen bakom axeln

Snabbvända på SUS Lund för behandling

Posted in survivaL by georgeschottl on juli 21, 2012

Det blev igår ett blixtbesök på SUS Lund där en av mina favoritläkare (Griph) hade hand om mig, en väldigt noggrann man!

Det verkar som om mina febertoppar på nästan 40 grader och …det stooora problemet, nämligen en kass syresättning på 88% kan skyllas på en ny lunginflammation, viruset har alltså fått ytterligare förstärkning utav bakterier som trivs och festar loss i mina lungor.
Hade jag kunnat ta hyra av mina kära virus och bakterier i lungorna hade jag krävt en djävligt fet deposition och sedan malmös och Tokyos högsta hyra!

Efter det kassa beskedet på syresättningen så blev det alltså Doxyferm och cortisontabletter så att mina lungor och luftvägar svullnar av!
Nu är jag hemma med mina kära extratabletter och svär över situationen!
Nu när den avbokade sommaren ändå gör ett extranummer och solen dyker upp i trädgården är jag förbjuden att vistas i solen överhuvudtaget!

I 10 dagar!

Det är nämligen inte första gången jag äter Doxyferm!
Den första gången jag åt den antibiotikan tänkte jag, äsch, vad kan lite sol göra på benen?
Det kan göra en hel del!

Året runt har jag nu miss-färgade underben och fötter, speciellt fötterna är roliga att se eftersom remmarna efter sandalerna har gjort mina fötter randiga! Ovansidan av fötterna är sådär perfekt indelade i mörka och ljusa partier där man tydligt ser sandalernas remmar!
Sol och Doxyferm är inte en bra kombination för utseendet!

Så jag skall hålla mig borta från solen i dessa tio dagar…..

Redan nu efter en dags behandling andas jag redan bättre!

George

 

http://www.actionbioscience.org/biotech/kolehmainen.html

http://ezinearticles.com/?Asbestos-Mesothelioma—Gendicine,-Could-it-Be-the-Next-Promising-Cure-For-Cancer?&id=4152916

http://seekingalpha.com/article/40208-introgen-hints-at-cancer-gene-therapy-lawsuit-against-benda

http://en.wikipedia.org/wiki/Gendicine

http://www.cancertherapychina.com/index.php?option=com_content&view=article&id=84&Itemid=23

http://freecontentarticledirectory.com/new-treatment-mesothelioma-gendicine-the-latest-great-hope-for-cancer-and-how-to-seek-treatment-47d29a23.html

http://angt.austrianova.com/angt/gendicine%20in%20china.pdf

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lotta Åkesson said, on juli 21, 2012 at 21:12

    Hej George ! Förstår dig precis, har också svårt att andas ibland. Det är jobbigt när det känns som att man kvävs. Jag har spridd bröstcancer sen 5 år tillbaka ( fattar inte att jag överlevt så länge ). Men med hjälp av cellgifterna har det funkat än så länge. Hoppas medecinen biter fort så du ialla fall orkar vara ute i skuggan.
    Krya på dig !! Lotta Åkesson

  2. mariab said, on juli 21, 2012 at 21:58

    Skönt för dig att andningen fungerar bättre!! Kan tänka mig att valet är lätt-solen eller kunna andas bra??
    Minns min pappa som fick emfysem och hans kamp med att kunna andas-måste vara riktigt jobbigt…

    Hoppas du nu får må bra och kan njuta av värmen som ska komma i augusti!// mariab

  3. Eva said, on juli 21, 2012 at 23:46

    Georg varför åker inte du till Kina och gör som 4500 andra som har blivit botade från cancer med hjälp av Österländsk medicin. Just nu vet jag en kille som fick samma hjärntumör som Anette Axmacher Globlastom och det sista läkarna gjorde här i Sverige det var att ge honom 3 månade kvar att leva. Nu efter 5 veckor i Kina med deras behandling och hade jag inte sett det med egna ögon nämligen röntgen plåtarna av hans hjärna så tror jag någon hade skojat med mig. Men den ena tumören är borta och den andra som var stor som en clementin har krympt med 40%. Alla runtomkring är totalt chockade och börjar undrar om det är ett Mirakel????. Det kostar honom 450000 men det är värt varenda krona då doktorn har gett honom en ny chans till livet. Det ska finnas filmer på youtube som berättar om denna doktors verk och jag vill bara säga det till dig. Om du vill veta mer ta kontakt med mig så ska du få alla fakta Kram Eva

  4. Eva said, on juli 21, 2012 at 23:51

  5. Maggan said, on juli 22, 2012 at 09:31

    Hoppas du kan sitta ute lite i skuggan i alla fall med tunna kläder på. Krya på dig….Kram/Maggan

  6. inkan88 said, on juli 23, 2012 at 23:41

    Skön att du mår bättre och skam till evas inlägg ovan.
    Att dra in Annettes namn är ett riktigt riktigt fult lågvattensmärke.
    SKÄMS eVA!


Kommentera

