George med Liemannen bakom axeln

Dålig, får inte luft

Posted in survivaL by georgeschottl on juli 8, 2012

Väl hemkommen från Alemdalen så träffade jag mina två kärlekar!
Sara och lilla Freya, utav Freya får jag en plaskig nysning rätt i ansiktet, nysningen är något Freya fått i bonus på dagis…..
Nu har hon lämnat över denna fina bonus till mig, precis när min kapacitet att andas har försämrats rejält…
Nu ligger (sitter för annars får jag inte luft) jag hemma, paniken lurar vid varje andetag och febern har börjat stiga.

Annars är livet en fest, livet är underbart förutom att jag just nu är ett flåsande, snörvlande, väsande och snorande paket.

 

Och trött…..fruktansvärt trött!

Men jag kommer åter!
Stora starka glada friska och hurtiga kramar till Er alla!
George

16 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sister Moonshine said, on juli 8, 2012 at 17:22

    Vad är det med den här helgen? Massor av bloggare – och jag med för den delen – har varit sjuka/hängiga/haft huvudvärk/haft ont/etc. Är det något med planeterna eller vädret nu igen? Hoppas att du snart blir bättre George så du kan njuta av dina älsklingar. Nu kan du ju vila hemma efter en vecka med alldeles säkert väl utfört uppdrag. Sköt om dig så vi får ha dig kvar. Kram.

  2. Josefina said, on juli 8, 2012 at 17:58

    Krya på dig! Din livsvilja och glädje är underbart smittande! // Josefina🙂

  3. s said, on juli 8, 2012 at 18:23

    meeeen KRYA PÅ DIG!!!!

    //SaraH

  4. annika said, on juli 8, 2012 at 18:57

    Se till att krya på dig nu ! Varma bloggläsarhälsningar

  5. eva jehrn said, on juli 8, 2012 at 19:30

    Krya på dig George!

  6. Ingrid. said, on juli 8, 2012 at 19:57

    Soliga sommarhälsningar till dig, önskar all god bättring.
    Mvh:Hallandskusten.

  7. Gunilla said, on juli 8, 2012 at 21:41

    Nyfiken på dina Almedalsreflektioner men först av allt krya på dig

  8. Ewa Larsson said, on juli 8, 2012 at 21:56

    Oj oj vad jobbigt för dig.Hoppas att det går över snart att det inte är allvarligaaste sorten.
    Det var så kul att se dig.Krya på dig.

  9. Nonna said, on juli 8, 2012 at 21:56

    HVILA det är det som fattas, när man inte har full energikapacitet hur gärna man än vill, så får man ta igen sig efter stigen..håller tummarna för din återhämtning, du är så god och bra George och hemmet fullt av goa flickor har du oxå.. det kommer väl snart en till?? Kram Nonna

  10. Krissa said, on juli 9, 2012 at 02:44

    Hoppas du mår bättre snart. Nyfiken ang. Almedalen🙂

  11. Lena Moberg said, on juli 9, 2012 at 14:15

    Krya på dej…. du behövs !

  12. Josef Boberg said, on juli 9, 2012 at 16:28

    KRYA PÅ DIG❗

  13. annika said, on juli 9, 2012 at 17:12

    Stor kram till dig också! en frisk kram som får dig ”back on track” igen!

  14. Tony said, on juli 9, 2012 at 17:18

    Instämmer i kören. Du behövs i den fortsatta cancerkampen. Krya på dig …..

  15. tiptip said, on juli 9, 2012 at 19:33

    dagisbaciller är ondskefulla.
    KRYA på dig. och jag ser också fram emot almedalen-infot-analysen.

  16. Annika said, on juli 13, 2012 at 12:51

    Det brukar bli lite bättre med dessa bacillusker efter de fyllt 3 år så håll ut, inte långt kvar🙂
    Krya på dig!


Kommentera

