George med Liemannen bakom axeln

http://www.kliniskacancerstudier.se/ har blivit hackad och förstörd!

Posted in survivaL by georgeschottl on mars 7, 2012

Nu är måttet rågat!
Nu har de skitit i det blå skåpet!
Nu har droppen fått bägaren att rinna över!

Jag skapade en web-site som skulle hjälpa cancerpatienter inom flera olika cancerområden att lära sig mer om sin sjukdom samt få information om vilka aktuella kliniska studier som finns i Sverige just nu!
Så för lite mer än ett år sedan skapade jag en internet-site som heter www.kliniskacancerstudier.se, den hade i början ca 11 000 besökare per år, alltså inte speciellt mångamen det fyllde tt specifikt behov för de människor med cancer!
Nu ligger jag fortfarande på ca 9 000 sidvisningar per år men istället blir siten förstörd på detta sättet!
Så besviken jag är på hackare!
Att de sparkar på oss cancerpatienter som redan ligger ner……så arg jag är!

Jag uppdaterar informationen samt säkerhetsprogrammen ungefär var tredje månad men nu har siten blivit hackad och förstörd!
Jag fick hjälp utav ett företag i Stockholm som heter Public.se med att just förstärka säkerhetsdelen utav själva web-siten men det räckte visst inte….

Jag blir så arg att hackers ger sig på info som enbart riktar sig till cancerpatienter och deras anhöriga!
Detta har drabbat chanserna  för att patienter och anhöriga skall må bättre.

 

Ja, nu får jag börja om igen, det är svårare att rensa en web-site än att bygga upp den igen.
Jag hoppas att jag lyckas med försöket att få siten rensad från skadlig kod vars uppgift är att förstöra siten.
Så här är det närman försöker hjälpa andra människor, man råkar ut för andra ondskefulla typer!!

George

25 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tina said, on mars 7, 2012 at 10:21

    fattar inte, vem har nöje av det här…att man tycker att någon livsstilsbloggare har lite för mycket ego må vara hänt…men det här, håller med, I´t really pisses you of

  2. Varför? « Mrs. Troll bekänner. said, on mars 7, 2012 at 10:36

    […] jag varmt rekommenderar till många andra.Dagens inlägg gör mig arg – upprörd osv. Klicka HÄR för att komma till inlägget och bloggen. Läs själva hur de finns människor som bara vill förstöra utan att tänka sig för. Finns de […]

  3. blogtweeter1 said, on mars 7, 2012 at 12:20

    Finns det ingen skam i kroppen för vissa ”människor”?
    Stå på dig, du gör ett jättebra jobb med bloggen och din hemsida!
    Mycket medlidande från Halland.

  4. Linda said, on mars 7, 2012 at 19:18

    Det är ju så dumt att man inte tror att det är sant!!! Vem kan vara emot att cancerdrabbade och anhöriga får hjälp? Måste vara nån riktig dåre… Hoppas du lyckas få ordning på det igen! /Linda

  5. Tess said, on mars 7, 2012 at 23:30

    Fy f*n var arg jag blir för sånt! Vad är det för sorts människor som ”roar” sig med sådant egentligen?

  6. Annika said, on mars 8, 2012 at 11:56

    Det är för dj…ligt att sparka på oss som ligger. Har själv avancerad obotlig äggstockscancer o försöker hitta rätt bland alla studier så jag förstår vi din sajt betyder. Fortsätt vara som du är, du är min stora förebild!

  7. Nilla said, on mars 8, 2012 at 17:44

    Undrar om dessa hackers överhuvudtaget har ett mål med att gå in och förstöra. Är det bara en sysselsättning som roar för stunden? Visa hur duktig man är?! Kan jämföras med stenkastning på bussar och andra mer el mindre brottsliga företag som blir allt vanligare. Vad har hänt med oss svenskar?

  8. Ewa Larsson said, on mars 8, 2012 at 18:19

    Tråkigt med allt jobb som du lagt ner för oss som är sjuka.Vem har nytta av det inte de som hackat i varje fall.Kram

  9. Elisabeth said, on mars 9, 2012 at 00:42

    Men vad F———N!!!!!!!! Man blir så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen, kan knappt sitta still i soffan. Det bara kokar i mig.
    Vem? Varför? Syfte?
    Vad är det för puckon som inte har något bättre för sig?
    SUCK!
    Kram och god natt.
    Elisabeth

  10. Lena Moberg said, on mars 9, 2012 at 23:16

    De är ju bara så sorjligt ….vem har glädje av att bete sig på de viset !? Man blir ledsen o så fruktansvärt besviken !
    Så är allt ditt arbete borta ! Men du är en kämpe så du kommer säkert på något ! Lena

  11. Ewa Larsson said, on mars 11, 2012 at 19:03

    Vill bara ha ett ord från dig.Du vet varför.Kram

  12. Maria A said, on mars 12, 2012 at 20:41

    Man blir så ledsen över männsikors oförstånd,

  13. Gith Ewertzh said, on mars 14, 2012 at 09:07

    Man blir så besviken….finns inte 1 anledning att göra på detta viset,…att folk bara orkar hålla på med sådant skit,,.vilket trist liv de måste ha….

  14. Hockeysmurf said, on mars 14, 2012 at 11:53

    Men alltså?! Vad är det för fel på folk!? Det övergår mitt förstånd (och då har jag faktiskt himla mycket sånt) hur man kan bete sig på det viset! Usch!
    En enorm eloge till dig att du orkar och engagerar dig för andra! 🙂

  15. Ewa Larsson said, on mars 15, 2012 at 08:27

    Orolig hur är det?Längtar efter det lilla ordet frisk.Många kramar skickar jag dig.Tror du förstår att det var det ordet jag sakna.Hur det än är önskar dig allt gott och kom snart tillbaka.

  16. Erika said, on mars 16, 2012 at 00:43

    Jag hoppas verkligen att du har fått ordning på eländet! Själv är jag ny här men har sett dig på tv. Jag tycker att du är enormt bra på att handskas med din situation! Jag har precis fått veta att jag har två nya tumörer efter att just ha gått igenom en bröstcancerbahandling.
    Kram till dig!

    • Erika said, on mars 27, 2012 at 23:23

      De visade sig vara godartartade!!!! 😀

  17. Anne-Marie Klevebäck said, on mars 16, 2012 at 11:22

    Hur mår du George. Saknar dig och dina positiva tankar och härliga inlägg. Kram

  18. inkan88 said, on mars 18, 2012 at 11:17

    Det är verkligen helt vidrigt. 😦
    StyrkeKramar

  19. Easton Golf said, on mars 21, 2012 at 18:16

    Hej…
    Jag e´osse en följare som undrar nu….hur har du det?

  20. Anne-Marie Klevebäck said, on mars 22, 2012 at 16:51

    SAKNAR DIG!

  21. Ewa Larsson said, on mars 25, 2012 at 23:10

    Nu idag fick jag höra dig och att det lät ganska bra.Vad glad jag blev bästa vårpresenten Du svara mig.Det betyder att du kommer igen här snart hoppas jag och många andra.Kram

  22. Robine said, on mars 25, 2012 at 23:50

    Låter som ett livstecken – tack Ewa! Puh

  23. Anne-Marie Klevebäck said, on mars 26, 2012 at 19:01

    Skönt att höra – tack Ewa!

  24. max ( MaMo) said, on mars 28, 2012 at 15:30

    Jag undrar hur det går med dig george? Någon som vet ???
    Jag tycker att dom idioter ( hackare) ska lämna sidor som det, vara !!
    och att vi ska ignorera dom ( bäste metod )
    Men tycker nu att du ger dig vunnit, in den kampen mot hackare,
    Om du är sjuk och inte orkar skriva din blogg okej, men hör av dig på
    något sett då, men om så inte ?
    trodde jag att du hade mer in dig innan du bara skulle ge upp !!!
    3 veckor utan någon meddelande ?

    Krya på dig !
    eller Hör av dig så vi vet hur du mår !!!


Kommentera

