George med Liemannen bakom axeln

Nilssons Möbler är ett föredöme!

Posted in survivaL by georgeschottl on januari 17, 2010

Jag skrev ett meddelande om mitt havererade bord till Nilssons Möbler via deras hemsida.
Eftersom det är helg så räknade jag med att jag kanske skulle få kontakt först på Måndag men icke! Det visar sig att de till och med har HELGJOUR!!
Otrolig Service!!
Telefonen ringer alltså en Söndag när butiken stänger klockan 16,00.
Rösten som är i andra sidan luren säger, hej, du har problem med ett bord?
Killen som ringer säger har sett bilden på bordsbenet och skall göra precis det jag trodde, skälla på tillverkaren!
Vov! Vov! Skäll!
Så imorgon efter helgen beställer han ett nytt bordsben och så fort det kommer till firman så kommer någon hem till mig och monterar det!
Sara och jag har nästan alltid handlat våra möbler på Nilssons Möbler i Svedala, det har visat sig att det var rätt beslut av oss!
Otroligt bra service…och fina möbler!

Som belöning så kommer det en uppdaterad bild på en sovande valp-vovve! (som sover i en Chesterfieldsoffa inköpt på ….Nilssons Möbler i Svedala)

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eva Berglund said, on januari 17, 2010 at 19:17

    Verkligen kanonservice.
    Bra att veta, om man ska köpa nya möbler i framtiden.

  2. Laila Falk said, on januari 17, 2010 at 21:38

    Valpen är underbart fin! Klart den skall ha kalvlägg……………

  3. Maria Nyberg said, on januari 18, 2010 at 07:02

    Helt rätt place för en ridgeback;)!


Kommentera

