George med Liemannen bakom axeln

Ont och tablettkonsumtion

Posted in survivaL by georgeschottl on februari 14, 2011

Det blir ett kort inlägg, smärtan som jag har nu påverkar mitt humör, jag är trött och är lite som en grinig gubbe utav den konstanta smärtan.
Jag hoppas att detta skovet går över snart, vi skall ju träffa kul folk i helgen och jag har för ont för att klara av sådana aktiviteter..

Jag kan däremot  glädja alla som drabbats att lungcancer!
Det nya forumet är nu konverterat till ett nytt format!
Gå in på http://www.stodet.se för att sedan klicka er vidare in på forumet (finns på startsidan)
Arbetet med att förnya forumet påbörjade jag för ca 18 månader sedan och tack vare kontakt med ursprungsskaparen
M.W Karlsson och Robert på Internetservice har de tack vare en man som heter LG A (förkortning) lyckats göra det omöjliga möjligt!

De två har uppdaterat ett icke uppdaterbart PHPBB version till först en annan gammal PHPBB version samt därifrån vidare till den absolut senaste  versionen som vi nu kan arbeta vidare med.
I en av mina första förfrågningar om vad det skulle kosta att bygga ett program som ett sorts plug-in för att kunna uppdatera vårt forum (jag tror det var från 1992 )var svaret först att det var omöjligt,  men sedan var en prislapp på 60 000:- en möjlig chans men man kunde inte garantera resultatet…

Robert och M.W Karlsson har gjort arbetet för några få tusenlappar, så duktiga är de!

Tack till Er alla

George

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. liv said, on februari 14, 2011 at 21:44

    Men var är tablettkonsumtionen? Smärtlindringen?
    Ska man verkligen behöva ha ont?
    Värme till dig genom etern

  2. anette said, on februari 14, 2011 at 21:54

    Hej
    Skulle bara vilja önska er en bra alla hjärtans dag.
    Kram

  3. Magda said, on februari 14, 2011 at 22:32

    Tack till dig du big man. Du är en så djädrans fin person och jag hoppas så att du ska slippa ha ont.
    /M

  4. Inkan o Ligan said, on februari 14, 2011 at 22:53

    Krya på dig och hoppas verlkigen smärtan går över snarast.
    Kram i massor som vanligt

  5. Helen said, on februari 15, 2011 at 01:47

    Usch då! Hoppas det onda försvinner illa kvickt!
    Håller tummarna för att ni får er helg utan den dumma, dumma smärtan.
    Kram på er

  6. Berit said, on februari 15, 2011 at 10:03

    Hoppas smärtan ger sig FORT! Krya på dej fina man!

  7. Therése said, on februari 15, 2011 at 13:09

    Hej! Önskar att du snart ska må bättre igen och att er kommande helg går att genomföra som planerat. Den är viktig för dig/er och jag förstår att du inte vill ställa in den.

    Vänliga hälsningar!

  8. L-A said, on februari 15, 2011 at 18:56

    Hoppas det onda går över snart och att ni får en underbar helg!

    Vänliga hälsningar L-A


Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 612 andra följare

